Bosch BSGL5PRO3 titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL5PRO3 titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MANagel 06-03-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL5PRO3 titanium

Niet zo'n beste keuze uiteindelijk. Wieltjes vallen uit elkaar en de "vol"indicator was al na enige weken kapot. De zuigslang is veel te kort en het buissysteem erg onhandig. De zak is klein dus snel vol en het lijkt er nu al op dat hij vermogen aan het verliezen is. Helaas moeten we er nog een paar jaar mee maar niet van harte.

JV1972 26-02-2012
Geschreven voor: Bosch BSGL5PRO3 titanium

Ongeveer een maand in gebruik en zeer tevreden. Gekocht vanwege zijn lange snoer. Dat is echt ideaal. Mooi design, hoewel de rode snoer er maar vreemd bij past. Enige nadelen die ik ondervonden heb zijn de metalen wielen die wel heel erg rammelen en het lastig is om de stofzuiger over de snoer te trekken. Stofzuiger is niet echt een hele stille, zuigkracht is met zijn vele standen prima.